فرشید ایزدی مدیر مخابرات منطقه فارس

مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: مشترکان تلفن ثابت در صورت وجود اختلال، قبل از شماره گیری با سامانه ۲۰۱۱۷، با اتصال یک دستگاه گوشی تلفن که از سالم بودن آن مطمئن هستند به کابل ورودی محل زندگی خود از خراب بودن تلفن اطمینان حاصل کنند و پس از بررسی و اطمینان از بروز مشکل در خطوط تلفن ثابت، با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند.

به گزارش پیام خبر، مهندس فرشید ایزدی، در خصوص پیگیری خرابی تلفن های ثابت استان اظهار داشت: مشترکان تلفن ثابت در صورت وجود اختلال، قبل از شماره گیری با سامانه ۲۰۱۱۷، با اتصال یک دستگاه گوشی تلفن که از سالم بودن آن مطمئن هستند به کابل ورودی  محل زندگی خود از خراب بودن تلفن اطمینان حاصل کنند و پس از بررسی و اطمینان از بروز مشکل در خطوط  تلفن ثابت، با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند که به صورت خودکار در سیستم خرابی ثبت شده و ظرف مدت ۲۴ ساعت ماموران رفع خرابی جهت رفع مشکل پیش آمده به محل مربوطه اعزام می شوند.

مدیر مخابرات منطقه فارس افزود:  این سیستم در کوتاه‌ترین زمان ممکن اختلالات تلفن ثابت را ثبت می کند و از مراجعه حضوری به میزان قابل توجهی کاسته خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر سرعت عمل کارشناسان رفع خرابی در رسیدگی به مشکلات خرابی تلفن ثابت، اظهار داشت:  مردم شریف استان در صورت عدم رفع خرابی، می توانند جهت پیگیری های بیشتر در ساعات اداری با سامانه ارتباطات مردمی اداره روابط عمومی به شماره  2021  با واحد رفع خرابی تلفن ثابت و یا  داخلی اداره بازرسی و اداره روابط عمومی تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

آخرین اخبار

اجتماعی

گفتگو و تحلیل